AOSB’de “Nöromarketing” Eğitimi
AOSB Bölge Müdürlüğü tarafından, AOSB Akademi kapsamında, “Nöromarketing” konulu eğitim çevrimiçi olarak verildi.
Eğitmen Dr. Sadık Vural tarafından verilen eğitim; “Tüketiciler satın alma kararlarını nasıl veriyor, Reklamlar beynimizin hangi bölgesini daha çok etkiliyor, Nöro pazarlama uygulama teknikleri ve uygulama örnekleri, Neden başarılı bir satış tekniği tüm müşterilerde başarılı olmaz, PRISM modeli nedir? Müşteriye özel satış teknikleri olarak nasıl kullanılır, Beynimizle uyumlu Nöro satış aşamaları nelerdir” konu başlıkları altında gerçekleşti.
Eğitmen Sadık Vural, “Sağlıklı maddelerin yer aldığı mat ambalajların beynin anterior singulat korteks olarak bilinen bölgesini parlak renkli ve üzerinde cips resmi olan ambalajlar kadar tetiklemediğini” açıklarken anterior singulat korteks’in beynin suçluluk hissi ile ilgili bölüm olduğu eklemiş tüm detayları ele aldığı sunumunun ardından katılımcıların sorularını da yanıtladı.